- Konto
- Koszyk ( 0 )
-
Zwroty i reklamacje
Tryb składania reklamacji
Reklamacje z tytułu udzielonej gwarancji należy składać:
-
osobiście w siedzibie firmy GoodFrog, ul. Duży Rynek 34, 87-300 Brodnica
-
pisemnie na adres GoodFrog, ul. Duży Rynek 34, 87-300 Brodnica
-
przez pocztę elektroniczną na adres kontakt@goodfrog.pl
Wadliwy towar objęty gwarancją zostanie odebrany na koszt sprzedawcy w ustalonym terminie przez firmę kurierską. Po dokonaniu naprawy lub wymiany, towar zostanie odesłany na koszt sprzedawcy pod wskazany adres.
Reklamacje z tytułu niezgodności towaru z umową należy składać:
-
osobiście w siedzibie firmy GoodFrog, ul. Duży Rynek 34, 87-300 Brodnica
-
w formie pisemnej na adres GoodFrog, ul. Duży Rynek 34, 87-300 Brodnica
-
przez pocztę elektroniczną na adres kontakt@goodfrog.pl.
Zwroty towarów
Konsument, który zakupił towar poza lokalem oferującego go przedsiębiorstwa ma prawo zrezygnować z zakupu bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. W takim wypadku prosimy o poinformowanie nas:
-
przez pocztę elektroniczną na adres kontakt@goodfrog.pl
-
telefonicznie na numer +48 661 237 665, oraz dołączenie do paczki formularza zwrotu